Saturday, 22 November 2014

I'm back!

Assalamualaikum tetamu2 ummi. ....šŸ˜†

Lama sungguh tak coret sesuatu disini....

Anak2 ummi dah bersungut. ...kenapa tak ada cerita baru. ...
Kawan ummi dah serabut nak jenguk. ...sebab penuh sawang dah...
Paling kelakar, abah pun dah komplen. ..apesal rumah ni dah tak ceria. ...kikiikiii. ..

Adeehhh. ...bila ramai insan kesayangan ummi dah bersungut, nampaknya ummi dah kena bertindak. ...kena publish gambar2 yg dah berdozen2 dok bertapuk kat galeri ni. ..

šŸŽ¶šŸŽµSejujurnya. ..ku tak bisa. .
Hidup tanpa ada kamu. ..aku gila..šŸŽµšŸŽµšŸŽ¶

Yesss! !

Chaiyookk ummi...chaiyookkk. ...








3 comments:

  1. Yes! Im waiting too ummi... Bersawang sgt nih. Hihi~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adeehhh. .....letih buang sawang. ...tgk cat pun mcm X ceria ni ekin. ..kena tukor wall paper la gamaknya. ..kikiikiii...

      Delete

apa kata anda...